awake!

Hej allihopa!
Vaknade för 50 minuter sen ingefär hemma hos Andreas, jag är verkligen glad att vara tillbaka och jag har verkligen saknat hela hans familj, hela byn och verkligen han också.
Men nu är jag tillbaka och jag vet inte riktigt hur länge jag stannar ännu, det blir väl i några dagar iallafall.
Jag sa till han att jag hade tänkt fara hem på Söndag, (på skoj då alltså) men det var inte särskilt omtyckt så jag sa till han att jag iallafall ska stanna till i veckan någon gång och att det är beroende på hur mkt han jobbar.
Imorgon ska jag nog följa med han på hans jobb, dom är ju ute med skotrarna på olika friluftsgrejer här i Jukkas och jag tror att det kan vara roligt att följa med och se hur han jobbar.

Det ser jag verkligen fram emot!


Kommentarer
Karin Bergström

Ojojoj Sandra, bor han t.o.m i Jukkasjärvi din Andreas!? Kent har faktiskt släkt i denna stooooora by!!

2010-02-26 @ 13:05:18
Sandra

haha okeej. Ja han gör ju t.o.m det ;D Och idag har jag gått ut på en promenad fram till ishotellet med hans hund :)

2010-02-26 @ 14:02:15
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0