Framme!

Hej allihopa!
Då var jag framme i Kiruna och det avr faktiskt inte alls så kallt som jag trodde att det skulle vara. 13 grader för att vara exakt men ärligt talat så tycker jag inte alls att det är särskilt farligt, speciellt inte eftersom att det var kallare hemma än vad det är är, dom har ju trots allt torrare luft här uppe också.
Tågresan gick prima, kunde inte ha gått bättre förutom att det avr något fel med fläktningen så att det var stekhett och dessutom var tåget försenat så stackars Fredrik fick stå och vänta på mig på tågstationen.
Andreas söta mamma bjöd mig på mat direkt jag kom in sedan satte vi oss och kollade en film på tv som var riktigt bra innan jag nu tillslut har gått upp på Andreas rum.
Han har fortfarande inte slutat jobba, stackarn. Men jag är iallafall här när han kommer hem och det får honom förhoppningsvis på bättre humör.
Efter en vecka så har jag verkligen saknat honom!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0