Nya kläder och skor till på Fredag?

Hej allihopa!
Just nu sitter ajg på skolan och har precis skrivit klart mitt Svenska arbete, jag har ju med andra ord skrivit om allt som gick förlorat när jag glömde spara det på datorn och det bästa är att jag fortfarande hade kvar en del i huvudet och det gick därför fortare än vad jag trodde att det skulle gå. Mycket skönt att ha det bortgjort iaf!:)
jag mår inte alls särskitl bra idag, har väldigt ont i skallen men jag kan tänka mig att de beror på att jag sovit så dåligt inatt, varit stressad och haft mkt som ska göras.
Nu har jag börjat längta ännu mer till på Fredag och eftersom att min buss hem inte går förens 14.10 så ska jag gå förbi en sväng på stan och kolla efter något snyggt klädesplagg till dess! Sedan ska jag även kolla på ett par skor som jag spanade in igår på wedins men Erika tkr att jag har för mkt skor så jag fick inte ens pröva dom för henne men nu när hon inte är med så ska jag passa på. ;) Vad säger du nu då Erika? Mohaha.
Nej men ärligt talat så har jag väl egentligen nog med skor eller nog med skor går det väl inte att få, jag älskar skor och skulle verkligen kunna ha hur många par som helst och det är ajg säkerligen inte ensamen om.
Handlade ju faktiskt en del igår så jag vet inte hur mkt pengar jag har kvar, jag ska kolla upp det och sedan ska jag shoppa om jag känner att jag har råd!
Nu ska jag faktiskt göra klart ännu ett skoljobb, kanske plugga litegrann om jag orkar!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer
Erika

Du ska från och med nu länka mig när du använder mitt namn ;)



du måste ta med dig mycket snyggt till mig på fredag, för bara så du vet så vill jag typ kanske låna någonting.. och vi ska äta på 3kronor innan ;D

2010-02-02 @ 17:14:23
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0