På Fredag åker jag till Kiruna!

Ja så sant som det avr sagt, på Fredag åker jag igen och stannar väl där hela lovet skulle jag tro.
Fick smått ångest när jag fick ett sms av Andreas imorse och han sa att det var närmare 40 grader kallt där.
Sist jag var där så var det som kallast 37 grader och då kan jag lova att jag höll på att frysa ihjäl. Sen så är jag ju ingen vintermänniska heller så det kan väl bero mkt på därför.
Men jag tror nästan inte någon hade ungått att frysa den dagen!

Idag är det 19 grader här i Piteå iallafall och kallt är det, jag som bara har tunika och tjocka strumpbyxor på mig idag, måste ju erkänna att det isades om benen när jag gick ut genom dörren, tur jag har kort skoldag men för övrigt så får jag ju faktiskt skylla mig själv!


Jag & Mia förra vintern!


Kommentarer
Vinglaset

Hej! Vill du vinna en läppförstoring, 2000 kr att shoppa för i valfri butik eller kanske en ansiktsbehandling?

2010-02-24 @ 13:09:26
URL: http://vinglasets.blogg.se/
Lina K

Vad söta ni är på bilden! =)

2010-02-24 @ 20:48:44
URL: http://eimk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0