Partey

Hej allihopa!
Jag har haft jätte mkt för mig både igår och i förrgår så jag får ursäkta för dålig uppdatering.
Igår så hade Angelica födelsedags fest men jag kunde inte fara på den tyvärr, mådde inte alls särskilt bra så det blev en tidig kväll för mig och Andreas, men det var skönt måste jag säga!
Idag händer inte särskilt mkt, min älskling ska ha skjuts till tåget och sedan ska jag väl bara vara hemma och plugga inför prov i veckan.
Jag har ett tråkigt liv nu i några veckor till framöver så det finns inte så mkt jag kan säga egentligen.
Det blev iallafall fest tillsamans med Mia, Johanna, Angelica och en massa till i Fredags hemma hos nån som jag inte kommer ihåg namnet på och sedan  förflyttade vi oss till Krille i slutet av kvällen. Vi hade riktigt skojj faktiskt och det blev verkligen en massa bilder under kvällen som jag ska lägga ut sen men nu ska jag hålla min älskling sällskap fram tills han åker, viktiga timmar.

Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer
ELLEN - en av jönköpings största bloggerskor

SV; Tack! :) gullig du är

2010-02-21 @ 14:08:15
URL: http://eswalander.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0