18/2

Hej allihopa!
Nu sitter jag här hemma, kompisarna i skolan har inte börjat sina lektioner ännu men jag känner mig inte pigg alls för tillfället. Har haft så sjukt mkt hosta inatt, jag trodde personligen att jag skulle dö ;)
Nej men lite överdrivet kanske, men hosta hade jag och mkt sömn har jag då inte fått.
Sedan vaknar jag av att jag pratar med min pojkvön i telefonen halv 2 inatt men jag sov bara när jag svarade och dom två första orden typ så särskilt otrevlig var jag iaf inte.

Nu idag så har jag iallafall tänkt att försöka få i mig nå mat och sedan ska jag faktiskt sätta mig och plugga för jag fick inte mkt gjort igår måste jag säga och jag måste ju vara den trögaste personen i världen. Jag kan sitta och plugga i två timmar utan att fatta NÅNTING. Hur normal är de på en skala ett till tio? ;)
ÄR MAN BLOND SÅ ÄR MAN.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0