Skor, en tubtop och ett diadem!

Hej allihopa!
Så sant som det var sagt så köpte jag mig ett par skor för jag hade nämligen rätt mkt pengar kvar , eller iallafall så det räckte till ett par skor plus ett jätte gulligt svart diadem med en rosett på och sist men inte minst så fick jag även med mig en grön tubtop hem. Den har även flittriga paljetter på bröstet som gör den lite fränare och mer festlig, kunde inte riktigt låta bli när jag hittade den.
Jag hade tänkt lägga in lite bilder på dagens plus gårdagens köp så här kommer dom!




Så ser dagens /gårdagens köp ut och jag är mkt nöjd.
Hoppas ni också gillade dom!
PUSS



Kommentarer
Z A N D R A :)

sv: hehe, okej, gött :D

allt bra idag eller?

2010-02-02 @ 16:03:32
URL: http://decevven.blogg.se/
Erika

Btw, har du nå snygga skor ? ;D haha.. nej skojja! :D

2010-02-02 @ 17:26:22
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0