Allting har alltid en bra början men varför inte lika bra slut?

God morgon världen!
Eller vid den här tiden så ska man nog snarare säga god dag.
Iallafall så vaknade jag för ett tag sedan så jag har hunnit vara nere och äta frukost, sminkat mig och fixat mitt hår, ligga kvar i sängen och sträcka på mig och nu sitter jag här och ska snart gå och borsta mina tänder.
Inatt har jag drömt en hel del drömmar som har fått mig att tänka om angående ett och annat och jag kan inte säga att det var skönt precis för jag känner mig stressad innom skolan och jag känner mig dum och jag har även skuldkänslor för en sak. Jag har vaknat och varit svettig och stressad och sedan vaknade jag för sista gången kring 12 och då tvingade jag mig upp ur sängen.
Idag fyller Andreas kusin Simon 15 år så vi ska fara dit senare, mer mot kvällen och gratta han eftersom att Andreas jobbar fram till 17.30 och det är minst. Sedan kan det hända att han får jobba ännu mer också men det får vi verkligen hoppas att han inte får för då får jag verkligen en tråkig Fredag.
Har ni något roligt som ni ska hitta på idag? Jag har då inga planer alls lagda på hela helgen, jag bara följer med i svängarna på det alla andra här hittar på och sedan ska jag hem härifrån igen på Söndag.
Nu mina kära vänner ska jag minsann försöka nånting vettigt gjort och här inne behövs det städas!
Ha det så bra.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0