Bra kvällar och gó mat!

Hej alla barn!
Till att börja med så kan jag säga att det är mindre kyligt idag, det är väl runt 16 grader kallt ungefär och dagen började inte särskilt bra. Nej den började med att jag vaknade i ett stekhett rum 14.30 så jag kravlade mig upp ur sängen och då frågade Andreas varför jag steg upp så fort. Han tyckte inte heller att det kändes som att klockan var så pass mkt men vi gick iallafall upp, duschade och sedan satte han sig vid datorn och kollade några hockeyklipp vilket inte jag tyckte var speciellt kul så jag tvingade han att massera mig medans han kollade.
Det tycker jag avr en rättvis och bra deal och skönt var det.
Jag har precis varit nere och ätit, nu har vi plockat bort allting och jag har gått upp för att få en chans att sitta vid datorn ett litet tag iallafall tills Andreas säger att han måste ha den.
Igår var jag inte med Andreas nånting nästan. Vi sov fram till klockan var 12 halv 1 nån gång och sedan gick vi ner och kollade tv samt år frukost. Klockan 15 for Andreas iväg och jobbade och då gick jag upp och kollade ännu mer tv som jag tillsist somnade till och vaknade sedan kring 5 av att Ruth kom upp och sa att vi skulle äta på 20 minuter. Shit, jag snabb sminkade mig, drog på mig nå kläder, fixade håret och sedan gick jag ner och år mat tillsamans med dom andra. Jag har bara ätit go mat sen jag kom hit. Igår var det fläsk filé och potatis och idag serverades tacko och en massa såser och sallader sen för att inte tala om min och Jennys tre rätters middag ¨på nyår MMMH! Riktigt mumma.
Ikväll blir det att sitta uppe och spela spel igen, precis som igår i väntan på att Andreas skulle komma hem till jobbet och han dök sedan upp när klockan var 1 och det snart var dax att sova. Han han iaf vara med och spela tt litet tag men i stort sett hann vi spela klart innan han kom in genom dörren.
Det var en bra kväll igår och jag hoppas på en lika bra kväll idag, det återstår att se!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer
angie

väldigt fin blogg! =) kika gärna in på min! :)

2010-01-06 @ 03:30:36
URL: http://stylings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0