Denna vecka:

Nu sitter jag uppe i datasalen och skriver igen.
Har för tillfället hål och det är skönt så jag får vila hjärnan litegrann inför mitt prov imorgon och på fredag.
Nu framöver så kommer jag inte kunna göra nånting under veckorna, självklart kommer jag ta pauser då och då så jag kan sitta på datorn, gå ut på promenad, jogga osv men nånting annat kommer jag nog tyvärr inte hinna förens under helgerna.
I helgen blir det nog troligtvis Älvsbyn med Mia en utav dagarna. Där ska jag träffa vänner som jag inte sett på ett bra tag,det börjar närma sig två år sen nu och sedan ska vi vara med dom tills vi ska tillbaka till Pitestad och umgås med våra kära vänner som håller till där.
Det var en utav dagarna i helgen, jag får se vad som mer händer men annars kanske det bli nånting liknande både Fredag och Lördag.
Idag slutar jag klockan 16 och ändå fram till att klockan är 15 så är vi utan lärare vilket betyder att jag kan jobba med vilket skolarbete jag vill under tiden och det är vad jag har gjort nu medans jag suttit i datasalen.
Jag har hunnit skriva en hel del anteckningar och även läst igenom en bok så jag är på god väg känner jag.
I år kan jag säga att jag hade två nyårslöften, En utav dom berättar jag tyvärr inte förens detta år är över men det andra kan jag utan tvekan berätta för då märker ju dom flesta om jag fixar de eller inte.
Jag har nämligen bestämt mig för att sköta skolan fullt ut, plugga till alla prov och inte skippa några lektioner pga lathet. Så nu är det bara upp till bevis om jag klarar det eller inte men så mkt ångest jag haft pga rester under jullovet så tror jag faktiskt att jag kommer fixa det. Jag vill, jag kan, jag ska!
Nu kommer snart katarina hit så jag ska gå ner till klassrummet med Erika.
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0