Lite fakta!

1. Fullständigt namn? Sandra Caroline Hurtig.

2. Exakt ålder? 19 år och 8 månader.

3. Bor? Svensbyn

4. Bor med? mamma, pappa, och lillasyster Linda.

5. Husdjur? Våran väldigt gamla katt Molle.

6. Färg på ditt hus? vitt och svart/ tegelhus.

7. När är du född? 17 maj 1990.

8. Klass? Den bästa, BF3C.

9. Vilket år tar du studenten? 2010! :)

10. Något jobb? ett extra jobb, förövrigt så är jag sökande.

11. När ska du sova ikväll? Jaadu, bra fråga. har sovit rätt så mkt idag eftersom jag inte mått så bra och det blev en rätt så sen kväll igår. Men kanske kring 2-3?

13. Duschat idag? Imorse!

14. Kramat någon idag? ja, flera ggr om!

15. Pussat någon idag? det med!

16. Vad har du ätit? min första måltid för dagen tog jag alledeles precis tsm med Andreas. Kyckling och potatissallad.

17. Dagens klädsel? jeans och en tröja.

19. Dagens sötnos? helt klart Andreas.

20. Dagens roligaste? Att jimmy har vaknat, då blev man allt bra glad kan jag säga. Bra kämpat min kära vän.

21. Har du många vänner? Har så många jag behöver, hellre få sanna vänner ( dom bästa) än flera falska vänner.

22. Hur många har du kysst? Aldrig räknat.

23. Vem kramade du senast? Andreas, alldeles nyss.

24. Hur många vill du ha sex med? konstig fråga?;s

25. Hur många har du kysst/strulat med inom en 24h period? jag har väl haft mina svackor där det har varit några stycken under samma fest men för de mesta har det inte överskridit en person .

25. Hur många har varit otrogna mot dig? Ingen och det hoppas jag verkligen att ingen är heller.

27. Har du pojk-/flickvän? Ja, den bästa!

28. Vem pratade du med i telefon senast? Johanna .

29. Vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? Från Johanna: Ring :).


FAVORIT:


31. Film? Johan falk är nog den som är popularast på listan hos mig just nu iaf.

32. Låt? Melissa Horn: Falla fritt.

33. Mat? hmm, jag har som ingen direkt favoritmat. Men jag tror nästan att det som är mest uppskattat just nu och har varit de ett bra tag tillbaka, Kycklingsallad.

34. Dryck? Det beror på vart och i vilket förhållande jag befinner mig i. På fest är öl det oslagbara men till godis eller annat gott så brukar jag helst dricka Loka i alla dess smaker.

37. Stad? Göteborg.

38. Land? Bra fråga, det finns ställen jag aldrig varit på och vill åka till men jag har nog ingen vidare favorit. Man kan ha roligt vars man än befinner sig.

39. Ämne i skolan? IDROTT. Love it!;-*

40. År? 2010



SENASTE:

41. Personen du tänkte på?
jag har varit orolig för min älskade vän jimmy och tänkt mkt på honom de senaste dagar, sekunder, timmar & minuter som gått så jag antar att jag säger hans namn på denna fråga.

43. Gången du spydde? i förrgår, av illamående, huvudvärk och yrsel.

44. Gången du grät? I Måndas när jag fått reda på vad som hänt.

45. Pizzan du åt?
äter inte pizza så de var ett väldigt bra tag sen.

46. Gången du var i göteborg? hmm. 04 möjligtvis? Nått sånt!

47. Gången du var i stockholm? 05 med familjen då vi även besökte åland med färja.

48. Gången du var full? så farligt full var jag ändå inte, snarare påverkad och det var förra helgen.

49. Gången du var hög? håller inte på med sån skit.

50. Personen som såg dig gråta? Mamma


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt?
svart

52. Hund eller katt? hund

53. Ut & festa eller hemma & mysa? är min älskling här så stannar jag hellre hemma och myser framför tvn med han men annars festar jag hellre.

54. Tv-spel eller datorspel? tv-spel

55. Singel eller upptagen? UPPTAGEN.

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? ingen utav de .

58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad är mer uppskattat, förmodligen. :)

59. Big brother eller paradise hotel? paradise hotel

60. Svart hår eller blont? vad säger man, Blondiner har roligare!

61. Blåa ögon eller bruna? Blått, alltid.

62. Choklad eller lakrits? Love chocolate!

63. Göteborg eller stockholm? Göteborg, helt klart!

64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger

65. Coca cola eller fanta? är jag bakis är Fanta mer uppskattat men i övrigt, cola!

66. Pizza eller kebab? Inget utav de, smakar lika illa båda två.

67. Randigt eller prickigt? randigt

68. Älska eller älskas? älskas

69. Leva eller dö? leva


ANTAL:

70. Personer du älskar?
Det är många, ni vet vilka ni är :)


71. Personer du hatar? jag har aldrig hatat, ett alldeles för starkt ord för att komma ur en sån liten kropp som jag äger. Det finns folk jag tkr illa om och mindre bra om men aldrig har jag hatat någon.

72. Personer som sagt jag älskar dig? Dom är många och det är tacksamt!:)

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Den var ju lik den förra frågan som var likadan, det är olika.

74. Glassar du ätit på en dag? MÅNGA, jag älskar glass.

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? pdol, Lk som jag bestämt mig för hittils sen får vi se om de dyker upp någon fler.

76. Gånger du haft minnesluckor?
Inte många som tur är :)

77. Piercingar har du? 8 i vaje öra, två i näsan- bredvid varandra och slutligen en i naveln.

78. Personer du saknar just nu? Jag saknar min vän som för tillfället bor i sthlm och som jag inte träffat sen vi hade "avskedsfest" för henne hos Marcus, Sofia Hedkvist.

79. Gånger ditt hjärta brustit? En gång men de helade sig lika fort igen så jag vet inte om de är jag som är stark eller om det var han som var för dålig?

VEM:

80. Vill du kyssa nu?
ingen för tillfället, jag vill borsta tänderna för det smakar kyckling i min mun ;P

81. Ska du träffa imorgon? johanna, fredde, Patrik, Marcus, Dodde, Angelica och fler när vi ska fira Fredde som fyller 20 på söndag!:)

82. Sjöng du senast för? Andreas, stackarn! ;)

83. Hade du senast en msnkonversation med? Jens

84. Spelade du tv-spel med senast? hahahahha, jag måste seriöst tänka. Undrar om det inte var Anton i början av sommarn?;P

85. Kysste du senast? Andreas

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? HAHA, kul. Den tanken har faktiskt aldrig flugit i mig förens nu ;D

87. Förtjänar att dö? Ingen!

88. Är din idol? Jag har ingen idol, förebild möjligtvis och de får väl vara dom som lyckats med det jag inte lyckats med och gått långt här i livet.

89. Vill du sova brevid inatt? Andreas, jag älskar att sova med han :)


VAD:

90. Gör dig glad?
Mina vänner, pojkvän och allt underbart som finns omkring mig idag.

91. Gör dig ledsen? det beror på vad jag är inne i för vecka i månaden. Är det fel vecka så kan jag bli arg och ledsen för vad som helst.. ;P

92. Vad vill du helst göra nu? MYSA och köpa godis!


93. Önskar du att du slapp göra? prov i skolan och känna press inför framtiden. Jobbigt;/

94. Vill du ha nu? Godis, pengar, ett helttidsjobb!

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? pengar, en bil!

96. Längtar du till? Imorgon :)

97. Tycker du om dina betyg? SÄMST!

98. Ångrar du ditt liv? Nejdå, jag älskar de faktiskt :)

99. Det bästa som har hänt dig? Att min brorsdotter kom till världen och att jag träffade min nuvarande pojkvän, Andreas <3


100. ska du göra idag ? Vara med Andreas och kanske fara förbi Jimmy tsm med han :)



Kommentarer
simone

Hej gumman! vad gör du för mys ikväll?

2010-01-23 @ 19:21:27
URL: http://fattybom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0