kom inte hem tomhänt idag heller!

Hej allihopa!
Ikväll blir det att spendera kvällen med en massa grabbar och kolla hockey på challengebar och jag säger verkligen lycka till till mig kusin som spelar med Lule hockey idag och på Lördag.
Annars så har det inte hänt mkt idag, kort skoldag så jag gick in till stan, mötte upp Therese och köpte mig en ny täckjacka som verkligen var skitsnygg och kostade endast 699 kr.
Jag kom med andra ord inte tomhänt hem idag heller men det gör ingenting , jag verkligen älskar att shoppa!

nyjackan.

sen så har vi även en ful person ( vet inte riktigt vem de är) men hon har iaf på sig mina nya kläder som jag köpte tidigare i veckan. Klänningen och tröjan!


Kommentarer
Erika

Vilka ska du på challenge med ? :D

2010-01-14 @ 19:59:11
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Sandra

Jag hade tänkt gå med Johanna, Anna och Angelica men det blev lite ändrade planer så vi hamnade hemma hos mig och sedan for vi vidare till stan, öjebyn osv :))

2010-01-20 @ 20:34:40
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0