Lule inatt!

Hej allihopa!
Idag har jag haft min livs jobbigaste och segaste bakisdag tror jag. Jag vaknade klockan 9 imorse av att Fridas mamma ringde och var tvungen att hämta bilnycklarna som tydligen Frida fått med sig. Sedan kunde jag inte somna om, sa väl godnatt 500 ggr innan jag faktiskt insåg att det var högst omöjligt att sova när 4 andra personer sitter och gör så att man börjar skratta genom att säga saker som " jag har kokat en levande bäver, den skrek" och sedan säga "att man varit en meter från att krocka med en älg när hon varit och sprungit efter en led i skogen." Och sist men inte minst så sätter dom på roliga klipp på youtube som man bara inte kan slita blicken från så jag satt och kollade och sedan var jag ännu mer full i skratt. När jag tillslut lyckas halvsomna så puttar Nicklas ner mig från sängen och Frida skriker " aaaaj, jag fick en tå i ögat." Som ni hör så har jag haft en galen morgon full i skratt och liv.
När jag kom hem så gick jag direkt och la mig framför tvn och somnade självklart ganska direkt. Vaknade nu för en timme sen ungefär och bestämde mig för att fara vidare till Lule och spendera natten där tsm med en mycket god vän.
Imorgon är det Söndag & jag som hatar Söndagar har redan ångest!
Nu ska jag packa och sedan fara vidare till busstationen.
PUSS


Kommentarer
simone

Vilka läckra tights du har :)

2010-02-01 @ 11:19:09
URL: http://fattybom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0