massa partey!

Hej allihopa!
Gårdagen var för mig jätte bra och det blev återigen partaj som började hos Andreas Moster och sedan skjutsade Andreas mamma in oss till stan. När vi kom in till stan så hämtade några av oss ut pengar och sedan gick vi vidare in på krogen. När vi kom in på krogen så träffade vi några av Andreas kompisar varav en utav dom följde hem till oss och sov.
Det blev en rätt så sen kväll igår men även en rätt så lyckad kväll.
Vi sov tre stycken i Andreas säng, de var trångt och väldigt varmt. Det var nästan så att jag funderade på att gå och lägga mig i Jennys gamla rum för att få lite andrum och plats . Men det slutade iallafall med att jag stannade kvar i sängen och sov ett tag till. Just efter att klockan passerat ett så stiger jag coh Andreas upp, värmer lite mat och två timmar senare vaknar tobbe och kommer ner.
Vi sitter och kollar tv ett tag och sedan säger Andreas att han måste börja gå till jobbet för att sedan fara vidare på badhus med personerna han jobbar med.
Tobias ringer efter skjuts och det visar sig att det var mitt gamla ex, David som jag var tsm med när jag var 15 som kom och hämtade han och gu vad glad jag blev av att se honom. Vi har alltså inte träffats på snart 5 år och sen står han bara där. Ja det var obeskrivligt roligt att träffa han kan jag säga. :)
I övrigt så känner jag mig smått sliten idag och jag tror jag ska ta mig en PN innan Ruth kommer hem och säger att vi ska äta.
Ni får ha det så bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0