ORO

Det har vait en tung natt med mardrömmar inatt. Somnade inte förens halv 4 imorse och när jag vaknade så spydde jag, var väldigt illamående och hade dessutom feber.
Nu mår jag snäppet bättre men oron väller över mig, jag hoppas verkligen att det hela går bra.
När man läser en sån där artikel i tidningen så tänker man ju alltid att "det där kommer aldrig hända mig och absolut inte någon man känner heller." Men igår så kände jag bara på mig tt det var någon jag iaf visste vem det var så jag satt bara och väntade på att telefonen skulle ringa och att någon skulle berätta att nån jag känner har blivit väldigt skadad och det var precis det som hände igår. Sånt ska inte få hända så snälla låt det gå bra, låt dom bli friska och låt dom få komma hem..


Kommentarer
My Perfors

AAAH! Spy ät det värsta som finns. :D Snygg top!

2010-01-20 @ 11:55:39
URL: http://mytwofourseven.blogg.se/
Sandra

jaa de är ju verkligen det! huvva.

Tack så mkt :)

2010-01-20 @ 20:30:09
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0