Otroligt!

Hej allihopa!
Jag har det fortfarande jätte bra här borta i kylan och det mörka.
Under jullovet eller iallafall under tiden jag har varit här så har jag somnat varje natt helt slut efter allt vi gjort ocg festat. Jag har besökt det underbart vackra ishotellet och druckit deras isdrinkar. Jag har träffat trevligt nytt folk och jag har ätit otroligt goda middagar. Men det jag också har gjort det är att kolla hóckey tsm med min sporttokiga pojkvän som knappt gör annat än att kolla på denna hockey.
Jag har sovit till 15 nästan varje dag och jag har ätit otroligt lite godis och därmed gått ner i vikt. Idag ska jag köpa mitt godis på 1.5 veckor och bara umgås med min pojkvän hela dagen lång. Just nu är han nere och kollar tv men snart måste han slita sig därifrån och följa med mig på Konsum för då ska vi både köpa ingredienser till dagens middag plus att jag ska ha godis och han snus.
Jag kommer nog hem till Piteå igen på antingen Lördag elr Söndag och då ska jag börja med att träffa mina efterlängtade vänner. Jag saknar er så otroligt! De är minsann inte ofta jag är utan er under såhär pass lång tid.
Nu ska jag gå ner till Andreas så vi kan gå någon gång.
Ha det bra.
Puss


Kommentarer
FRIDAHCHARLOTTA

Låter helt toppen! Kul med ishotellet!:D

2010-01-04 @ 17:57:58
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra kväll!

2010-01-04 @ 17:58:05
URL: http://mjackson.blogg.se/
sandra

Hej!

Kolla gärna in min blogg och passa på och fråga någonting du undrar över om mig under min frågestund:) kram

2010-01-04 @ 18:24:51
URL: http://sandroou.blogg.se/
Nora Fazel

Ooh vilken fin blogg du har!

Haft en bra dag?

Peace and love

2010-01-04 @ 18:43:54
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Sandra

Ja absolut, det har varit helt underbart! Ni borde verkligen besöka det. :)

2010-01-05 @ 15:28:06
Sandra

Tack så mkt, Ja jag tar en titt!:) kram

2010-01-05 @ 15:29:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0