Plågsamt huvud.

Hej allihopa!
Nu börjar vi återigen närma oss helgen och imorgon väntar två prov på mig som bara måste göras och jag bara måste få bort dom. Jag tycker att jag haft dom hängandes efter mig nog länge nu.
Förhoppningsvis så är hon rättvis nog och gör så att, om ifall jag gör nog bra ifrån mig så får jag ett vg i betyget. Jag är verkligen i behov av det och skulle till och med kunna göra ett extra prov för att få det. För nu är vi ju faktiskt inne på en ny kurs som heter psykologi B och snart är det för sent att göra sitt bästa, för sent att kämpa för då står betyget redan faststämplat på ett papper.
Samma sak gäller Historia, jag har anmält mig för prövning men hon hör ju aldrig av sig som hon lovade att göra så fort jag har anmält mig så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till..
Jag har ännu mer prov nästa vecka plus ett författarporträtt som redan är klart som jag ska lämna in nästa vecka också. Skönt att iallafall det är bortgjort efter alla veckors pluggande.
Imorgon är det Torsdag igen och jag ska väl fara iväg och hämta Andreas och sen ska vi väl bara vara hemma hos mig, vi får se vad som händer Fredag. Han var sugen på Challenge men vi får väl se hur vi gör eftersom att vi ska hjälpa till att anordna fest för Fredrik som fyller 20 på Söndag, festen blir med andra ord på Lördag.
Snabb uppdatering bara, Nu ska jag plugga igen när äntligen min huvudvärk har tagit uppehåll från att plåga mig för några minuter!
Ha det bra mina kära.
PUSS






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0