puss;-*

Hej allihopa, haft en bra dag?
Jag kan säga att  jag har haft en hel suverän dag med massor av händelser och roligheter.
Skola har jag självklart också varit på men jag började inte förens 12.40 idag som alla andra Onsdagar så skolan var inte speciellt jobbig idag med tanke på att jag bara hade en lektion plus idrott.
Idrotten var verkligen HUR ROLIG SOM HELST och det var bra för jag har verkligen längtat efter den. Vi började med att vi hade madrass stafett då vi skulle slänga oss på en tjock madrass och 6 i varje lag ungefär och tävla mot varandra. Det gick alltså ut på att så snabbt som möjligt slänga sig på madrassen och glida över till väggen på andra sidan och den som kom först dit vann.
Nästa lek vi hade var att vi var sex olika lag med tre stycken i varje också skulle vi kasta 4 kast var i 6 olika basket korgar, den som hunnit först ett varv runt och var tillbaka på sin start korg vann.
Sist men inte minst så spelade vi volleyboll mot varandra, klassvis och vi är verkligen bäst på det och det gjorde därför det hela så mkt roligare. Jag fullkomligt älskar Volleyboll.
Sedan så slutade vi tillslut när klockan var 4 ungefär och då for jag och Erika vidare till henne, fotade och pluggade inför vårat test som ska hållas imorgon.
När jag kom hem därifrån var klockan 21.40 och jag gick direkt och duschade och lagade lite havregrynsgröt i micron. Jätte gott!
Nu ska jag tvätta ur silvershampoot, sedan gå och lägga mig i sängen och plugga!
Ha det bra allihopa, natti!
PUSS





Random bilder på två okända flickor från typ Pite nånstans...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0