Snövit

Hej allihopa!
Det blev inte så att jag for till Lule igår utan ist så stannade jag kvar hos Jesper och kollade hockey.
Det var en mycket trevlig kväll igår och Lovis höll sin vaken rätt så länge vilket var kul så man han träffa henne också innan vi skulle åka hem.
Marcus spelade bra och det är så kul att han gått rå långt, otroligt glad för hans skull men vem kunde tro annat än när han ställde sig på isen första gången att han skulle gå i sin pappas spår. Grattis grabben, du har lyckats!
Min farbror och farfar var på plats i coop arena igår och kollade när Marcus åkte och eftersom att det var rätt så mkt tjorv när jag skulle hämta Andreas igår så åkte han hem med dom till Piteå och kring 10 så hämtade jag han utanför Frasses och vi åkte hem till mig.
Förutom att jag kollade hockey, hämtade min älskling och var på väldigt dåligt humör igår så fick jag inte i mig någon mat alls på hela dagen och allt barkade så blev det lycka i slutändan och jag valde att tvinga i mig en matbit precis innan jag hämtade Andreas och det va inte gott alls kan jag tala om, illamående och väldigt mätt blev jag och trots det så tog jag endast en tredjedel av en av mina vanliga måltider.
Nej gårdagen var väl ingen direkt toppendag men jag hade mcyket mig själv att skylla också eftersom att jag varken äter eller sover som man ska göra.
Idag är det fredag vilket betyder helg och jag får vila mig ännu mer än vad jag gjort, bortsett från imorgon när det är jobb som gäller för min del och sen ska vi ju fira Fredde också. Så det blir nog ingen lugn stund alls för min del imorgon men idag får jag iallafall vila upp mig och försöka äta normalt.
Jag har väl inte så mkt mer att komma med egentligen men detta är ju bara börjn av min fredag så uppdateringen fortsätter väl allt eftersom!
Ha en toppen dag allihopa, nu är det dax för mig att göra ett nytt försök att väcka Ante!
PUUSS



Kommentarer
Erika

HAr du ringt idag ?

2010-01-22 @ 15:31:30
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Sandra

Nej ;s jag vaknade jätte sent. :/

2010-01-22 @ 18:22:48
URL: http://SandraHurtig.blogg,se
Lola May

Bara bra, vaknade till strömavbrott och regn. :) Häftig frisyr!

2010-01-23 @ 11:01:55
URL: http://lolamay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0