The perfect man

Hej allihopa!
Just nu gör jag som mest ingening, det är mörkt utanför fönstrerna och det isas på rutorna.
Här inne är det varmt, jag har precis druckit en kopp te och sitter för tillfället och kollar film. Det finns tyvärr inte mkt annat att göra nu när min pojkvän jobbar men jag hoppas han kommer hem snart så vi kan göra nå mat för jag är totalt utsvulten och tyvärr är jag inet sugen på mackor heller så jag får helt enkelt vänta!
Jag känner att mina inlägg dom senaste dagarna har varit mkt tråkiga och helt bildlösa men så är det när man sitter på sin pojkväns dator där det inte finns speciellt många bilder.
Filmen jag kollar på heter iallafall "The perfect man" och i en av huvudrollerna spelar våran underbart söta Hilary Duff som ska försöka hitta den perfekta mannen till sin mamma. Hon krånglar tyvärr till det endel och hon gör precis allting för att det ska bli bra igen. Sen berättar jag inge mer men filmen var iallafall bra och utan tvekan värd att se.
Nu kom Andreas hem så jag ska umgås lite med han!
Ha det bra allihopa.
Puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0