Toppen helg

Hej allihopa!
Jag känner att jag varit lite dålig när det gäller uppdatering nu dom senaste dagarna men jag ska försöka bli bättre på det nu när jag kanske kan få slappna av lite mer när de gäller skolan.
har prov imorgon och jag har pluggat, det har jag men trots det så känner jag mig alltid lika nervös.
Den här helgen har varit extremt bra och jag har spenderat Fredagen tsm med Anna, Johanna, Angelica, Nicklas, Frida och många, många fler. Vi förflyttade oss överallt omkring och vi hade jätte roligt.
Igår så var jag bakis och väldigt trött. Kom hem från min efterfest hos Therese klockan 5 på morron och sedan kom Mia till mig kl 10 igår.
Iallafall så höll jag mig vake ändå fram till klockan var 4 och sedan gick vi och la oss.
Under alla dessa timmar tsm med Mia så har vi varit ute med Jonas, Marcus och Jimmy, kört skoter, kollat film, spelat spel och framförallt- det bästa utav hela dagen BASTAT.
Så har min helg sett ut och idag ska jag köpa glass, plugga och baar ta det lugnt för imorgon är det skola igen och jag har ännu en vecka att se fram emot. Får se om den går lika fort som förra veckan.
Nu ska jag fara iväg och handla och sedan ska jag bara sitta i sängen och plugga tsm med Tvn.
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer
Lina

fint hår =)

2010-01-17 @ 19:44:18
URL: http://alexlina.blogg.se/
Bubblis

Shit vad du är vacker Sandra =D puss

2010-01-18 @ 04:14:16
Sandra

Tack älsklingen min. <3

2010-01-18 @ 15:37:34
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0