Avatar?

Hej allihopa!
Nu har jag precis vaknat, fortfarande frusen och en aning ont i skallen.
Gårdagen var ju lite som den var som ni hörde men jag och erika hade roligt ändå, på vårat sätt för när vi är tillsamans är det högst omöjligt att ha tråkigt. Vi gjorde iallafall resan dit till en fest om man säger så! ps: Jörgen hjälpte väl till liiiiiiiiiiiiiiite ;)..
Nåååväl, dagen idag ser väl inte sådär jätte lovande ut. Det är finare väder men det kommer bli mkt pluggande för min del och det gillar jag verkligen INTE. Vi får se vad mer denna dag har att erbjuda, var sugen på att kolla bio filmen AVATAR i 3d idag men jag var väl lite sent ute och med det menas att ju typ alla har sett den förutom jag. Jag hatar att jag alltid ska vara ute i sista sekund med allting!
Nu ska jag fortsätta med mitt och sen återkommer jag lite senare.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0