FEST

Fint väder ute idag och som jag sa tidigare, ett tillfälle att steka!
Satte inte i någon färg i håret idag men däremot så for jag in till stan och köpte öl på systemet. Ikväll ska det drickas öl och sitta ute i solen och allmänt STEKA. Jag har haft en bra dag och har även fått Jimmy till mig i Svensbyn så han sitter nu ute och grillar kött och dricker öl med mamma och pappa!
jag däremot, jag får vara inne och kolla så att våra pommes inte blir svart brända i ungnen och dessutom så sminkar jag mig för fullt. Jag ska ha vågigt hår idag för ovanlighetens skull, brukar aldrig orka göra det vågigt eller lockigt för varge gång jag ska göra det så blir det fulare på något ställe och därför måste jag göra om de typ 8 ggr. Men nu har jag iallafall det och de blev fint. Ikväll ska jag ha en bra kväll tillsamans med Jimmy och några andra.
Vi ses i dimman!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0