Hon tar död på oss.

Okej jag kanske misstog mig lite när det gällde vädret idag. Det var ritkigt skönt att jobba och det verkade vara många som tyckte att det var skönt att gå på stan också för det var riktigt mycke folk.
Jag jobbade iallafall från halv 12 till 17 och sedan for jag vidare till Svensbyn och käkade samt packade i ordning resten av sakerna till imorgon då jag ska jobba igen. Man får bara hoppas på att vädret tillåter!
Ikväll blir det att ta det lugnt, vi ska fortfarande sköta Tyra eller som jag och Jimmy kallar henne (damphunden.) Finns nog ingen mer hund som kan springa fram och tillbaka i ett hus eller ute på en gård utan anledning som henne. Det hon även gör är att hon hoppar på en när hon får chansen och nafsar en över hela kroppen.- Det kallar vi damp! Iallafall så kommer detta att gå bra för hon börjar iallafall att lyda litegrann vilket är bra för annars hade nog både jag och jimmy flytt fältet skulle jag tro.. ;>
nååja, iallafall så har molnen börjat lätta på sig litegrann och det blir nog att ta en bastu och kanske en kall ikv.
Får allt se vad vi hittar på för mys!
Ha en bra kväll allihopa.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0