Man är back in business helt enkelt!

Hej allihopa!
Kan börja med att säga att jag haft en JOBBIG tågresa hem, tycker verkligen inte om att åka tåg och detta- 10 timmars tågresa var verkligen det DRYGASTE jag gjort!
Vi gjorde tabben att ta sittplats ist för sovplats och fick därför sitta upp och sova hela vägen. Stackars Jimmy som fick stå ut med mitt huvud i knät fick sig nästan inte en blund.
Och sen till råga på allt, när vi kom någolunda nära våra hemtrakter- nämligen burträsk så fick vi vänta där i två timmar innan bussen anlände klockan 9 på mogon utanför stationen och sen åkte vi raka vägen till skellefteå och hämtade våran bil som stått parkerad på ett företag 2 km utanför Skeå.
Nu är jag iallafall hemma i Svensbyn och det första vi gjrode när vi kom hem var att vi gick och la oss och sov några timmar.
Känns tråkigt att vara hemma i samma, dystra, tråkiga och regniga stad igen men det kommer ju fler gånger man kan fara iväg på sånna här liknande impulsgrejer för i har verkligen haft en jätte rolig resa.
men nu är man tillbaka till arbetet, jobb imorgon. Man är back in business helt enkelt!
Ha det bra allihopa, nu ska här städas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0