upp och hoppa!

Nu har min huvudvärk blivit bättre men det kan ju också bero på att jag ätit och sovit ett bra tag.
Det var skönt att sova och nu när jag vaknade så insåg jag att jag hade en hel del missade samtal. Hoppas att ni inte blivit allt för irriterade på mig för jag har verkligen sovit. Sorry guys!
Nu hade vi tänkt fara ut och hitta på något och det blir väl förhoppningsvis något kul? Men först av allt så måste jag TYVÄRR fara och förbereda inför jobb imorgon eftersom att jag långt ifrån orkar på morgonen. Antar att det kallas att vara sjukt lat eller så enormt morgon trött? Jag tror att jag tippar på att det är lathet de handlar om..

Nä ni, folk tjatar så mycket nu. Börjar bli smått less och värst är han i sängen snett bakom mig.
Söt-Jimmy, stackarn. Surt för dig att jag alltid ska vara så seg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0