HOTT,HOTT, HOTTIE!

Hej allihopa!
Sitter just nu inne på mitt rum hemma i Svensbyn efter en dag med jobb och slit.
Det har till och med gått så långt nu att jag kallar 5.5 timmars sömn för mycket och mig själv för utvilad då kanske ni förstår hur lite jag sover annars under nätterna. Det kanske blir därekring 3.5 timmar som vanligast men ibland kan jag ha nätter med bara 2 timmar och 2.5 timmar.
Jag försöker faktiskt lägga mig kring 10 men då kan jag aldrig somna direkt heller utan då slår alltid jag och Jimmy på en film och sen blir det bara så att jag ser hela den plus lite i början av en annan film.

Inte lätt det där med att ha svårt att somna när man mest behöver jag, de säger jag verkligen!
Nååja mina vänner.. Nu ska jag fara vidare till Jimmy och sen ska vi fara och bada på något mysigt badställe här i närheten.
Bilder på mitt nya hår kommer senare!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0