Ex-antal timmar senare och ex-antal mil senare så är jag tillbaka igen..

OCH den här gången snäppet piggare men ändå inte direkt pigg!
Vaknade smått tidigt imorse och for sedan iväg och jobbade. Blev ingen skola för min del idag heller men jag fick jobba iallafall så nog är jag nöjd och glad för det. Dock så var det en lite jobbig dag, det kom en och annan regnskur plus att det typ var orkan varning igenom stan.. Nej okej nu överdrev jag kanske en "SMULA" men det var iallafall ett pissväder och eftersom att både jag, min kropp och paraplyet höll på att blåsa iväg så får jag kalla det vad jag vill.
Nåja, jag jobbade iallafall fram till att klockan var halv 5. For sedan vidare och hämtade Therese och Jugge hemma hos dom i Lillpite och skjutsade dem sedan vidare till stan. Efter att jag skjutsat dom så for jag och Jimmy vidare och hälsade på födelsedagsbarnet Lovis, Fikade en chokladboll var, satt där och pratade och sen kring 8 när Sandra skulle fara iväg och jobba så for vi hem.
Ikväll har vi hunnit vara på några olika roadtriper runt om i Piteå samt utanför Piteås gränser och nu så sitter jag tillslut här igen.
Jag är för tillfället trött som ett as ( ännu mer trött än vad jag var innan jag började skriva)
Så jag tror minsann jag ska sova nu så jag orkar med en till dag på jobbet!
Ha det bra och sovgott!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0