Klippt en HEL gräsmatta, oh my vad jobbigt de var!

Hej allihopa!
Blev en hyffsat sen kväll igår (inte en tidig som planerat) så vi somnade väl inte förens kring 3 tiden ungefär och då var vi rätt så utslagna båda två.
Imorse när jag vaknade så kände jag mig otroligt trött, ont i huvudet hade jag också men det gick över efter ett tag.
Det jag har hunnit med idag är rätt så mycket, Jag har hunnit vara på hygienmöte med mitt blivande jobb, klippt en massa gräs hos min farfar, ätit middag och bara tagit det lugnt.
Nu är jag hemma igen efter ungefär 2 timmar hos farfar och känner mig otroligt trött och ofräsch. hade tänkt ta mig en dusch innan jag började skriva men det blev inte riktigt så iallafall. Mitt otroliga databehov tog över helt och jag har nu suttit här ett tag.
Ikväll blir det en tidig kväll eftersom att både jag och Jimmy är väldigt trötta. Det är en dag imorgon också som förövrigt börjar med arbete från klockan 10 på morgonen.
Nu ska jag duscha!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Två bilder från vårat första hotellrum i Kemi, Finland.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0