Ny dag, nya tag!

Godmorgon mina vackra!
Idag är det återigen Fredag och snart dax för helg. Nog för att jag redan haft mig en låång helg med tanke på att jag festat mitt i veckan och varit ledig lite då och då.
Idag hade jag tänkt vara i skolan i några timmar och sedan fara vidare och jobba i några timmar. Kanske från 12-16.30 eller liknande? Tyckte det lät rätt så bra ändå!
Nååja, Har förövrigt precis duschat och hade tänkt fixa till mig litegrann innan jag far iväg. Synd bara att Jimmy sover som en stock i min säng och fullkomligt vägrar att skjutsa mig till skolan.
Tror jag måste ta till andra metoder för att få upp han ur sängen. vad sägs om en glas vatten över ansiktet? Jag ska fundera på det!
Nu ska jag allt ta och ge mig av och FÖRHOPPNINGSVIS komma mig iväg till skolan på några timmar iallafall.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0