SLITEN TJEJ, fyfan!

Hej allihopa!
Kvällen igår blev inte ritkigt som planerat. Jag och Jimmy festade iallafall, STENHÅRT och sedan så träffade jag en massa älskade vänner som jag stannade och pratade med samt var med.
Vi irrade iallafall runt lite överallt. Festade på fram tills klockan var halv 8 på morgonen och sedan kan jag lova att både mitt huvud och min mage fick lida av det idag, eller Ja man kan väl säga att hela min kropp har fått lida egentligen.. Jag har iaf spytt som ett as, varit bakis som en nybörjare och sovit fram till att klockan var kring 17 tiden ungefär. Sedan tyckte jag och Jimmy att det var dax att stiga upp så vi for vidare till Pit-stop och köpte pizza, samt godis på godis huset och nu sitter vi hemma hos mig. Jag skulle kunna somna nu och vakna imorgon men det ska jag inte göra. Nej vi ska se Göta kanal 3 och jag ska minsann försöka att få i mig min kycklingrulle.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0