Tiiiiisdag!

Hej allihopa!
Det blev inte alls en så sen kväll igår men vi var ändå hemma kring 12 tiden. Jag har haft feber både igår och idag och idag spränger det verkligen i mitt huvud. Blir att leva på både ipren och alvedon idag då? SJUKT!
Nååja, jag ska ändå försöka pallra mig ut idag och hitta på något som är någolunda kul iallafall. Jag är för tillfället hungrig och sugen på att äta på subland men eftersom att vi åt där igår så tror jag att jag måste hoppa över det idag. Har redan börjat bli rund i ansiktet för allt skräpmat och godis (iaf vad jag tkr.) Så jag kanske ska ta en nyttig vecka nu nästa vecka så jag är snygg till studenten? Jag förbrännar ju snabbare än jag vet inte vad så jag hade lika gärna kunnat börja vara nyttig tre dagar före.
Äh, nu ska vi inte vara sån. Jag får se vad jag ska göra åt saken. Det är ju trots allt ingen annan än jag som tycker att jag blivit rundare om kinderna så vem vet. Kanske jag inbillar mig? ahja. Nog pratat om viktökning och viktminskning.
Jag drömde iallafall en sjuk dröm inatt. Jag kommer inte på den men jag har sovit jätte oroligt inatt. Jag kommer bli helt galen om jag inte kommer på vad det var för dröm alltså. Tänker inte på något annat än just den.
Nu ska jag äta frukost, tvätta ur håret från hårinpackningen och sedan fara vidare!
PUSS





Kommentarer
Erika ♥

Glöm inte att vi har idrott imorgon, sen så måste vi tömma skåpen i veckan ;)

2010-06-01 @ 20:18:01
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0