Ensam kvar!

Hej allihopa!
Det blev en rätt så tidig kväll för mig och Andreas igår. Han var jätte trött och medans vi låg och kollade film så fick jag hålla på och stöta i han som mest hela tiden för att han inte skulle somna. Det var ju faktiskt han som kom med förslaget att vi skulle kolla film menar jag..
Men tillslut gav jag upp och då sov han lika snabbt. Jag somnade ganska direkt efter han och vaknade sedan halv 9 imorse ungefär av att hans klocka ringde och han satte sig upp i sängen.
Efter ett tag så satte han sig framför datorn, jag låg kvar och blundade.
Kring 10 så steg vi upp och gick ner för att äta frukost tillsamans med hans mamma och pappa och nu har han farit iväg och jobbat och jag sitter här själv.
Tur att det inte är allt för länge kvar innan jag ska tillbaka för jag har ju faktiskt planer att fara tillbaka under påsk så förhoppningsvis blir det som jag har tänkt mig om inte han jobbar allt för mycket.

Nu ska jag gå en sväng med Hobbe, samt köpa en dricka på Konsum så jag har till tåget.
Är sedan framme på Lule tågstation 17.24!



Kommentarer
simone

bor du långt ifrån din pojkvän? lät nästan så, mycket planering kan jag tänka mig.. ?

2010-03-07 @ 17:30:05
URL: http://fattybom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0