:)

Hej allihopa!
Hur har eran dag varit? Min har iallafall varit jätte bra än så länge.
Jag vaknade en rimlig tid imorse av att Andreas låg och kollade på mig och sa "gumman" upprepande ggr.
Under dagen idag har jag varit på stan med Andreas syster och Fredrik, tog ut pengar på banken eftersom att mitt bankkort fortfarande är på villovägar någonstans i Piteå, förmodligen under snön.
Sedan for vi vidare på elgiganten, coop och sist men inte minst Ö&B där jag köpte en massa gott till mig och Andreas till ikväll.
Sedan på hemvägen så kom Fredrik och Jenny på att dom skulle ha pizza till mat så vi stannade därför upp och köpte pizza till dom innan vi for tillbaka hem igen.
Nu sitter jag här inne på Andreas rum tillsamans med han som för tillfället spelar NHL.
Ikväll ska vi möjligtvis gå över till Jenny och Fredrik och vara med dom, annars om inte så får vi se vad som händer. Jag ska iallafall färga mitt hår har jag bestämt för det är förtillfället FULT.
Återkommer ikväll. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0