Half baked!

Hej allihopa!
Då var även jag vaken och har hunnit iväg på skolan.
Imorse så kan jag säga att jag inet avr på så speciellt bra humör eftersom att jag hade slut batteri på mobilen igen och min laddare var spårlöst försvunnen men jag hittade den senare på mitt databord så då var problemet löst och jag kunde bli gladare igen.
Till frukost imorse så åt jag upp mina två vänner Ben & Jerry,det som avr kvar av dom från igår vill säga. Dom smakade väldigt gott och eftersom att jag inte alls kände mig särskilt hungrig så var det en perfekt frukost för mig.
Idag är det Onsdag och jag har tänkt att PLUGGA i massor. NU ska jag allt göra bort det värsta även om det är jobbigt. Men då slipper jag iallafall ha kvar det i flera veckor för jag har inte särskilt mycket kvar nu, det börjar kännas att mina arbeten och prov börjar krympa och att jag börjar närma mig slutstation.
Fick bort två arbeten igår som jag ska lämna in på Fredag och sedan ska jag även göra bort två prov då och sen har jag bara några prov kvar sen är jag FÄRDIG! finally.




Kommentarer
Leia ♥

Trist att vara på dåligt humör på morgonen :S

2010-03-10 @ 13:17:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

härligt å höra:D jo de e samma här! åh tack så mycket! haft en bra dag?



Du har inte lust att rösta på mig ? nummer 3

http://jennylovesyou.blogg.se/2010/march/finalisterna.html?_tmp=2e6dc717585ede8c35e2db25bdaa00fab795e4cd

2010-03-10 @ 14:33:27
URL: http://yoanainaction.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0