Life is a bitch!

Hej allihopa!
Min mag ont har ännu inte släppt men jag kan vara nöjd med att säga att jag har fått i mig lite sallad idag på lunchen och det avr gott kan jag lova för magen var TOM.
Vad som händer senare idag efter skolan har jag ingen aning om men det blir iallafall en låång dag idag känner jag på mig och jag ska PLUGGA som fan för ett till prov står på kö till på Tisdag nästa vecka och sedan har jag ju självklart två stycken den här veckan också och JAG HATAR DET!
Men sen har jag bara en Tenta kvar i slutet av April, sedan kan jag slappna av igen.
jag är iallafall nöjd över att jag har fått vila 4 HELA dagar från att plugga för det händer inte varje dag måste jag säga så den tiden jag hade då var att jag umgicks varje dag med min vän Johanna med flera.
Ett bra sätt att ta vara på tiden så mycket som möjligt tycker jag .

Jag firar de hela med en syskonbild.


Kommentarer
Therese

Men Sandra. Du skriver inte tentor. Du skriver prov. Det är en väldigt stor skillnad. På en tenta skriver du av en hel kurs. Det gör väl ändå inte du? Lögnare där :P.

2010-03-22 @ 14:53:12
URL: http://theereese.blogg.se/
Sandra

precis. Man skriver en hel kurs. Jag ska skriva HELA historia A dvs 6 prov . Jag ska sitta 6.5 timmar med dom proven och JA dom kallar de Tenta!

2010-03-23 @ 08:50:48
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0