mag ont!

Det blev verkligen en kort dag idag, hade allt glömt bort att sista lektionen var inställd så det blev med andra ord en dag med bara en lektion innan jag får åka hem. Gud vad skönt!
Jag har iallafall tänkt få bort lite rester när jag kommer hem från skolan och det behövs verkligen. Tur att det snart är påsk lov så att jag får en hel vecka att fixa till resterna på. Då kan jag ta det lite lugnt iallafall.

Jag har oerhört ont i magen, den kände sig nog inte så pigg av att äta bränd mat tidigare idag. Det är inte bara andra som blir plågad av att jag är sämst på att laga mat, även jag drabbas av de. Tyvligen!



Kommentarer
Bitterfittan

hoppas det är bättre med magen nu? (:

2010-03-18 @ 20:32:15
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0