Mot skolan!

Hej allihopa!
Jag ska snart åka iväg med 10 bussen till skolan och sedan ska jag bara gråta hela dagen för att jag fortfarande har så sjukt ont i magen.
Tänkte iallafall snabb berätta en sak som jag glömde ta igår ochd et är självklart att jag nu har fixat håret på Jimpan två dagar i rad och jag kan lova att det blev oerhört fint. Sedan så har jag även både färgat och slingat håret på Malin, vilket självklart också blev oerhört fint.
Känner mig verkligen hur duktig som helst!
Jag kan inte sitta på datorn särskilt länge eftersom att jag har så ont i magen men jag kommer iallafall vara på skolan fram till 16 tiden ungefär och sedan får vi se vad jag hittar på för bus.
Här kommer några fler bilder från i helgen..




Kommentarer
carolynah

söt tjej:)

2010-03-26 @ 11:36:33
URL: http://carolynah.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0