SKOTER!

Hej allihopa!
Idag är det verkligen ett härligt väder här i Kiruna. Andreas pappa har åkt iväg med skotern, medans jag och Andreas låg kvar i sängen och när vi steg upp så hade han redan åkt.
Andreas skulle egentligen börja jobba kring 14 men hans chef ringde och bad han komma tidigare så han har farit iväg och jobbat nu och ska jobba ändå fram till 12 inatt.
Men jag har turen att få träffa han iallafall för jag ska följa med han och "turisterna" på en skotertur senare idag, kring 15 och den kommer hålla på i en timme ungefär så sedan får jag allt sätta mig och plugga.
Sen Andreas for iväg för en halvtimme sen ungefär så har jag agerat städerska och städat i både hans rum och deras kök så nu är det fint kan jag tala om, jag har till och med bäddat och diskat. Inte illa va?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0