Snabb uppdatering.

Hej allihopa!
Jag känner att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera.
Men igår så var jag iallafall med Johanna och Fredde, vi sov hos Johanna från Torsdag till Fredag och sedan på Kvällen igår så började vi att göra oss klara för fest .
Vi skulle festa hos Dennis men vi for vidare till en annan kille på Klubbgärdet och sedan vidare till Anna i Hortlax.
Jag sov inte mycket natten till igår så jag avr väldigt, väldigt trött och hade dessutom ont i magen så halv 11 halv 12 for jag vidare till mormor och hämtade upp mamma. Vi for sedan och käkade på max innan vi for hem.
Jag slog då på en film, åt upp min mat och sedan somnade jag.
Idag vaknade jag av klockan just efter 9 och snart ska jag fara vidare och jobba, skönt.. Not!
Jag jobbar iallafall fram till 15 och sedan får vi helt enkelt se vad som händer ikväll .




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0