Taco är GOTT!

Hej allihopa!
Just nu sitter jag uppe på Andreas rum, har precis druckit upp en öl som hans pappa gav mig och nu lyssnar jag på musik och har tänkt städa upp i rummet. Det ser rent ut sagt för.. ut.
Andreas måste jag allt säga är väldigt dålig på att städa upp när det är stökigt för varje gång jag är här så måste jag städa upp i hans rum men jag antar att det är okej för även om han är dålig på att städa så är han bra på andra saker och helt enkelt bäst enligt mig.
Jag saknar fortfarande mina vänner där hemma, jag längtar tills jag får träffa er igen och jag måste erkänna att det känns extra konstigt att ha varit utan Johanna så här länge eftersom att jag brukar vara med henne i stort sett varje dag.
Men men. Jag kommer ju som sagt hem på Söndag och då får vi väl ses igen.. :)

Jag känner mig ärligt talat väldigt osocial när jag sitter här uppe. Dom har främmande där nere så jag har allt tänkt att städa upp lite lätt och sedan gå ner.
Ikväll blir det Taco till mat. Love it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0