Tidig morgon.

Hej allihopa!
Det ör helt sjukt att jag är uppe nu egentligen och det som är ännu mer sjukt är väl att jag har varit uppe sen 9 imorse. Jag steg upp tillsamans med Andreas som for iväg och jobbade när klockan passerat halv 12.
Fram tills nu så har jag hunnit duscha, sitta vid datorn, gå till Konsum och handla , gå in en sväng tsm med Andreas till Fredrik och Jenny och sedan kommit tillbaka och nu sitter jag här, några timmar senare.
Kring 14 så ska jag följa med Andreas på en tur med skotern och sedan får vi helt enkelt se vad som händer.
Känner mig väldigt trött så jag tror jag ska slå på en film och sätta mig och kolla ett tag, kanske sova också en stund om jag har tid och hinner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0