Tuffa tjejer kan också bli bakis..

Hej allihopa!
Jag har inte alls särskilt mycket att säga om denna dag förutom att jag har sovit bort hela.. Duktig tjej!
Nej men det är seriöst nånting som jag verkligen inte är det minsta nöjd över eftersom att det är sista dagen för mig här i Kiruna för imorgon så kommer jag hem igen och jag vet att ni saknar mig men vi ses snart.
Andreas ligger och sover bakom mig i sängen och jag känner mig inte alls särskilt pigg jag heller. Jag har ju turen att aldrig bli bakis men sliten som jag vet inte vad har jag iallafall varit idag. Det har inte varit en lätt dag att bestiga men nu har den passerat och jag är iallafall glad att jag han vakna och duscha innan Andreas kom hem.

För tillfället så är jag oerhört törsig och sugen på en dricka men nej, jag har ingen dricka för den drack jag upp imorse så jag får helt enkelt leva på vatten och mjölk idag, kanske te också om jag har tur.


Kommentarer
Erika ♥

Nä, men jäklar är du bakis ?

2010-03-07 @ 07:40:16
URL: http://erikavikstorm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0