Tack för i helgen!

Jag har haft en oerhört bra helg och tack alla som har gjort den så bra som den är.
Ni är verkligen guld värda!
Enda nackdelen med denna helg är väl att jag har varit med om en liten brandolycka men jag repade mig snabbt från chocken och ska möjligtvis sälja i helgen igen.
Dagarna flyter iallafall på för mig, jag har väldigt mkt i skolan och det börjar verkligen att dra ihop sig mot stundenten nu så jag börjar känna mig en aning nervös över om jag kommer hinna allting eller inte.
Jag gör mitt bästa och får därmed hoppas på det bästa också!
Ikväll ska jag bara vara hemma, ska snart gå och duscha och sen ska jag plugga och lägga mig i sängen och äta massvis med GODIS.
Det känns verkligen som att det avr längesen fast det bara var i Fredags. Tala om socker beroende!
nååja, ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon.




helgens bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0