Im not fine, Im burning inside..

Hej allihopa!
Nu var jag här igen efter en hel dags härligt väder ute.
dagen började med att jag var på hjärtundersökning, fick armarna blå stuckna och sedan tog dom EKG samt Ultraljud och började fråga en massa onödiga och dumma frågor.
Dom kom iallafall fram till att det var fel på min blodtryck men att dom ska skicka efter det och kolla så att det inte är någon fara . Annars var allting helt okej och såg ut som vanligt.^
Efrer att jag varit där så for jag och solade med Jimpan i 20 minuter sedan gick vi och åt lunch på subland.
Dagen har varit rätt så händelserik egentligen och jag kom inte hem förens nu.
Nu ska jag ducha och fixa till mig litegrann, kolla ett nytt avsnitt av Andra avenyn och sedan fara till Bersika där det blir övernattning inatt. Skööönt!


Jag och Erika i våra bästa dagar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0