Hårfärg på ingång!

Jaaani. Till att börja med så kan jag ju säga att undersökningen idag gav resultat. Men nu har jag iallafall fått medicin som jag ska äta i två veckor framöver, en kapsel varje dag.
Nåja.. Det blir väl bra nu förhoppningsvis och jag får äntligen bli frisk.
För tillfället så håller jag på att färga håret som 1000 ggr förut, inte coolt. Förhoppningsvis så blir det väl snyggt iallafall för jag är så otroligt less min hårfärg som jag har nu ^.
Förutom hårfärg så har jag då köpt mig två nya spray deos plus två näs smycken, en snygg svart bikini och lite gott från dollar store när vi var dit och skulle köpa spolarvätska.

Så vilken färg tror ni det blir? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0