Back in business!

Hej allihopa!
Sitter just nu i datasalen och lyssnar på när folk sitter och skriker "åååh" i takt med varandra, jag misstänker att dom kollar på något äckligt..
Dagen har än så länge varit bra. Jag har bestämt mig för att vara bortskämd för en dag och låta mamma hjälpa mig med min läxa precis som när jag var liten. Jag misstänker att det går snabbare då och att jag fattar bättre för som jag alltid har sagt så är jag trög på ett smart sätt.
Idag är det Måndag och jag är trött som jag alltid brukar efter en helg med sovmorgonar och nu när det dessutom har varit lov så borde jag logiskt sett vara ännu tröttare än jag brukar. Dock så känner jag mig inte tröttare än vanligt men trött är jag och det kommer jag förmodligen vara tills jag lägger mig ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0