<3

Hej allihopa!
Just nu är jag hemma hos emil. Stackarn är på sjukhus med bruten fot och kunde inte vara med. Men han ska verkligen veta att vi saknar honom.
Men iallafall så festar vi och har jätte roligt . Snart ska vi fara vidare till Joanna och Robin och festa vidare men det är iallafall väldigt nyktert ikväll fast ändå inte. Jag håller mig iallafall sansad och de är jag glad för eftersom att jag har kunnat ta hand om mina två bästa kompisar som varit klapp kanon. Nu har jag bara två öl kvar av åtta och känner mig ändå nykter så jag har varit duktig och "mys druckit" ikväll.
Nu ska jag fortsätta umgåsmed mina söta.
Ha det så underbart allihopa!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0