Alcohol is one hell of a drug!

Hej allihopa!
Just nu sitter jag hemma hos Jimmy. det blev övernattning hos Emil inatt efter gårdagens galna kväll.
Det började lugnt och en aning sansat men de spårade ut rätt så snabbt och vi flyttade över oss till Erik Stenman där vi började pimpla öl efter öl. Kände mig galen men kvällen var rolig och vi slutade sent. Kring 3 var jag tillbaka hos Emil igen och då låg alla och försökte sova. Tjaffsade smått med en älskad person eftersom att jag inte fick som jag ville (tro mig, Då brukar det bli livat.) Sedan somnade tillsist vi allihopa och vaknade imorse bakis som as och med all vår sista kraft försökte vi fixa oss skjuts hem.
Ja det blev inte alls många timmars sömn inatt kan jag berätta men det var gårdagen konstigt nog värd. Iallafall så hittade vi tillslut en räddare i nöden som kunde skjutsa hem Johanna till Bersika och mig å Jimmy till Hortlax. Så nu sitter jag här ex antal timmars sömn senare och känner mig fortfarande sliten. Crap, de är verkligen synd om mig alltså. På riktigt!
Nu ska jag faktiskt försöka fixa skjuts hem till Svensbyn. Måste ju höra om jag ska jobba imorgon eller inte.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0