Bra dag!

Hej allihopa!
Dagen idag har också varit stek och de belönade jag och Jimmy oss med en hel dag ute. Så vi har varit hos Emil med han och Johanna, solade och bara tog det lugnt. Sedan när vi skulle hem så åkte vi med mamma från skolan och for sedan vidare till Coop, köpte kött och tillbehör och även mer mat och gotta till ikväll.
När vi gjort det så for vi vidare hem till Jimmy och grillade samt friterade strips och jag kan lova att det verkligen var det godaste jag ätit på länge. Min pojkvän är duktigt på att laga mat!♥
Ikväll så har vi varit förbi mig och hämtat hans dator samt en massa skolböcker som jag ska lämna in till imorgon eftersom att dom inte behövs mera. Sedan så har vi inte gjort mycket annat. Kommit tillbaka till Jimmy och ska övernatta här inatt. Just nu sitter vi och kollar efterlyst och bara har det allmänt mys. om ett tag ska jag börja plugga inför prov och han ska gå ut och kratta gården.
Nu ska jag kolla vidare!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0